Zwroty i reklamacje

 

Składanie reklamacji

W celu złożenia zwrotu lub reklamacji postępuj z instrukcją poniżej:

 

1. Formularz zwrotu/reklamacji


Przekaż nam informacje na dokumencie i dołącz go do przesyłki. Dokument powinien zawierać następujące dane: nr zamówienia, imię i nazwisko, adres e-mail lub adres do korespondencji, nr telefonu, Proszę podać przyczynę reklamacji, wystąpienie wady.

2.Odesłanie produktu
Składając reklamację prosimy o odesłanie produktu wraz ze wszystkimi jego akcesoriami oraz kopią faktury zakupu.

3. Wysyłka
Reklamowany produkt należy wysłać na adres:
{natural lashes}
{Nowolipie 7a/17}

{00-150}

Uwaga! Możesz też skontaktować się z nami [email protected], tel 501 937 049 

Zwrot towaru
Zgodnie z obowiązującym prawem, masz 14 dni na zwrot towaru. Aby odstąpić od umowy i zwrócić zakupiony u nas produkt, napisz oświadczenie i wyślij go na nasz adres wraz ze zwracanym produktem/produktami: 

Do paczki z oświadczeniem i zwracanym produktem/produktami dołącz także wszystkie otrzymane z nim/nimi akcesoria oraz paragon lub fakturę.

Dziękujemy

 


do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl